Fatura olmadan garanti işe yarar mı?
Mallara ait faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Mallara ait fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.
Garantiye göndermek için ne gerekli?
Garanti belgesinde hangi noktalar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan alınan bilgiler. Satıcıdan alınan bilgiler. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgiler. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…
İPhone garantiye göndermek için fatura gerekli mi?
Aksesuar ürünleri için fatura getirmeniz gerekir. iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti talepleri seri numarası kullanılarak yapılabildiğinden fatura getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda servis departmanı fatura isteyebilir.
Garanti için garanti belgesi şart mı?
Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin “Garanti Belgesi Verme Zorunluluğu” başlıklı 5’inci maddesine göre, imalatçı ve ithalatçılar, tüketiciler adına ürettikleri veya ithal ettikleri bu Yönetmeliğin ekli listesinde yer alan kullanılmamış mallar için garanti belgesi düzenlemek zorundadır.
Garantiye göndermek için fatura şart mı?
Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.
Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?
Kullanılmış faturanın kaybolması halinde mahkemeye başvurulması gerekmektedir. Kaybolan belgelerin geçersizliğinin ispatı ve kayıp belgesi istenmekte olup vergi dairesine başvurulması gerekmektedir.
Bir ürünü garantiye nasıl gönderilir?
Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; en yakın yetkili servis merkezini arayarak garanti kapsamında tamir ettirebilir veya değiştirebilirsiniz. Bu bilgiler garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.
E-arşiv fatura garanti yerine geçer mi?
Fatura garanti belgesi yerine geçmez. Satış yapan firmalar müşterilerine garanti koşullarını içeren kaşeli ve imzalı garanti belgesi vermek zorundadır.
Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?
Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait satın alma faturalarını kaybederlerse, bu ürünün garantisini ve faturayla birlikte ürünü değiştirme veya iade etme haklarını kaybederler mi? Sorunun cevabı HAYIR! 13 Ocak 2016
iPhone garantiye göndermek için ne gerekli?
Hizmetimizi almadan önce iOS cihazınızı yedekleyin. Apple kimliğinizi ve parolanızı hazır bulundurun. … Hizmetiniz için satın alma kanıtı gerekebilir. … Cihazınızı ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarları getirin. Ulusal kimlik kartı, sürücü belgesi veya pasaport gibi devlet tarafından verilmiş bir kimliğiniz olsun.
Faturası olmayan ürün alınır mı?
Fatura yoksa, alıcılar ürünleri iade edemezler. Ayrıca, satıcılar yaptıkları her satış için belirli vergiler ödemek zorundadır. Satışları ve yıl sonu gelirleri bu faturalarda kaydedilir.
iPhone faturasını nasıl bulabilirim?
Faturanızda “/fatura” açıklaması varsa, satın alma geçmişinizi görüntülemek için bir sorun bildirin. Şuraya gidin. Apple hesabınızda oturum açın. Satın alma işlemlerinizin bir listesi görüntülenir. … Vergiler dahil tüm makbuzu görüntülemek için tarihe dokunun veya tıklayın.
Garanti için ne gerekli?
Garanti belgesi başvuru evrakları; Firma imza sirküleri veya imza beyannamesi, garanti kapsamındaki ürünün bakım şartları, tamir şartları ve ürüne ait tanıtım kılavuzunun hazırlanması gerekmektedir. (Sistem kalite uzmanları tarafından hazırlanır)
Trendyol’dan alınan ürün garantiye nasıl gönderilir?
Cihazınız arızalandığında Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 955 14 14 numaralı telefondan arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş’ye gönderebilirsiniz.
Garantiye giden telefon kaç günde gelir?
Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz.
Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?
Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait satın alma faturalarını kaybederlerse, bu ürünün garantisini ve faturayla birlikte ürünü değiştirme veya iade etme haklarını kaybederler mi? Sorunun cevabı HAYIR! 13 Ocak 2016
Fatura olmazsa ne olur?
213 sayılı Vergi Usul Kanunu’nun 353’üncü maddesine göre faturanın düzenlenmesi ve alınması zorunlu olmasına rağmen, bu yükümlülüğe uyulmaması halinde hem satıcı hem de alıcı hakkında cezai işlem uygulanacaktır.
Garantili üründen servis ücreti alınır mı?
Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya sair ücret talep edilmeksizin tamiri yapılır.
Kaybolan faturayı nasıl buluruz?
E-fatura talepleri “ebelge..tr” adresi üzerinden yapılabilir. Bu web sitesine Vergi Kimlik Numaranız veya TC Kimlik Numaranız (TR-ID Number) ile giriş yaparak e-fatura talebinde bulunabilirsiniz.