İçeriğe geç

İNternet Altyapısı Için Nereye Şikayet Edilir

Altyapı sorunu için nereye başvurulur?

Sorguladığınız adreste veya binada internet olmayabilir. Bunun gerçekleşmesi için, yerleşik operatör veya bir internet sağlayıcısının altyapıyı adresinize teslim etmesi gerekir. Adresinize veya binanıza internet altyapısı sağlamak için Türk Telekom Yönetimi’ne başvuruda bulunmanız gerekir.

İnternet altyapısı hangi bakanlığa bağlıdır?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.

İnternet şikayetleri nereye yapılır?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

Türk Telekom altyapı yok ne yapmalıyım?

Türk Telekom Ev İnternet hizmetinden faydalanmak için altyapınız yoksa Türk Telekom ofislerimize ve şubelerimize gelerek tarifelere geçiş yapabilirsiniz.

Altyapı yok internet nasıl alabilirim?

Bazı bölgelerde internet altyapısı yoktur veya sınırlı bir altyapı vardır. Bu bölgelere erişim Airfiber üzerinden sağlanır. Aynı zamanda ağ bağlantısı için kablo ve konnektör gerekmez. AtlantisNet olarak yaşadığınız yerde internet altyapısı olmasa bile hızlı ve güvenilir bir şekilde erişebilirsiniz.

Altyapı için kimi aramalıyız?

Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açıldı.

İnternet altyapısından kim sorumlu?

Türkiye Cumhuriyeti Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığına bağlı olarak faaliyet gösteren, ulaştırma ve altyapı işlerinden sorumlu bakanlıktır.

Türkiye’de internet altyapısı kime ait?

BTK verilerine göre, Türkiye’deki fiber optik kabloların uzunluğu 2016’nın ilk çeyreğinde yüzde 9’un üzerinde artarak 272.550 km’ye ulaştı. Bunlardan 214.395 km’si Türk Telekom’a aitken, kalan 58.155 km’si Turkcell Superonline, Vodafone ve diğer operatörler tarafından paylaşılıyor.

Altyapı kimin sorumluluğunda?

MADDE 5 – (1) Belediye Altyapı Koordinasyon Merkezi ve Ulaştırma Koordinasyon Merkezi, Belediye Başkanına bağlıdır. Başkan, bu görevi bizzat veya görevlendireceği bir kişi aracılığıyla yürütür.

184 şikayet edince ne olur?

Bildirim alındıktan sonra tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek bildirimi yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.

175’e ne şikayet edilir?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunularak, tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.

BTK şikayet edince ne olur?

Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.

Türk Telekom şikayet için nereyi aramalıyım?

(0212) 273 31 54 numaralı faksa kimlik belgenizi ve imzalı dilekçenizi göndererek ve e-devlet sistemi üzerinden başvuruda bulunarak. Türk Telekom’a kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden .tr adresine kimlik belgenizin fotokopisini ve imzalı dilekçenizi göndererek. Bunu 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek yapabilirsiniz.

Altyapı olmayan yerde internet çeker mi?

Altyapısız İnternet, taşınabilir İnternet olarak da bilinir ve çoğunlukla sabit bir İnternet altyapısının uygun olmadığı veya kamp alanları gibi yerleşim yerlerinden uzak doğal alanlarda kullanılır. Bu sistem, bulunduğunuz bölgede İnternet altyapısına ihtiyaç duymadan İnternet erişimi sağlar.

Altyapı çalışması ne kadar sürer?

Normalde 15 gün sürecek altyapı çalışması, kazısız teknoloji kullanılarak 1,5 saatte tamamlanıyor. Amacımız bu yöntemi tüm uygun lokasyonlarda kullanmak ve yaymak.

Altyapı ile kim ilgilenir?

Türkiye Cumhuriyeti Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığına bağlı olarak faaliyet gösteren, ulaştırma ve altyapı işlerinden sorumlu bakanlıktır.

Altyapı çalışması ne kadar sürer?

Normalde 15 gün sürecek altyapı çalışması, kazısız teknoloji kullanılarak 1,5 saatte tamamlanıyor. Amacımız bu yöntemi tüm uygun lokasyonlarda kullanmak ve yaymak.

Altyapı nasıl yaptırılır internet?

Fiber optik altyapı talebi genellikle İnternet sağlayıcınıza bir talep göndererek yapılır. Fiber optik İnternet hizmeti istediğinizi İnternet sağlayıcınızın web sitesi üzerinden veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek belirtebilirsiniz.

Turkcell altyapı başvurusu nasıl yapılır?

Katılım başvurunuzu Turkcell satış noktaları ve Turkcell müşteri hizmetleri aracılığıyla yapabilirsiniz. Adresiniz hizmete uygunsa kurulum için randevu ayarlanacaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir